onsdag 1 juni 2011

Fotboll och kliande

I måndags var det vanlig fotbolls träning, i går spelade vårt lag match mot Laxå och i dag har jag spelat skolcup i Adolfsberg. Tack vare värmen i går så kliar nu både mina ögon och min näsa. Jag har tagit allergi medicinen nu men jag hade inte gjort det i morse. Så innan jag var hemma kändes det som jag skulle klia sönder mina ögon. 

I går förlorade vi med 5-0 och i dag förlorade vi också de två matcher vi körde. Mot Adolfsberg blev det 3-2 (De gjorde slut i sista sekunden, sjukt irriterande) Matchen mot Almby slutade 5-1 tror jag. 10 i 11 var spelandet klart vårt mitt lag så jag cyklade hem och duschade och åkte tillbaka till skolan för att äta panpizza. Min mentor fattade inte varför jag ville äta i skolan... Hur kan kan man tacka nej till panpizza liksom. 

Nu är det bara två dagar kvar i skolan sedan är det sommarlov. Känns som jag började 8:an i går och snart slutar jag. I morgon, på fredag och på måndag är vi ju lediga och sen är det bara tisdag och onsdag och på torsdagen slutar vi. 


Dagens låt:

Bra låt med Sunrise Avenue

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar