söndag 12 juni 2011

En bok är allt

En bra bok är allt som behövs för att hålla mig sysselsatt en hel dag. Nu läser jag En prinsessas dagbok 2 "Spotlight". I vintras läste jag den första boken "Tiara och dr. Martens och har letat på biblan sedan dess men inte förrän i torsdags fanns den. Samtidigt passade jag på att låna del 3 "Kär" men den lämnade jag kvar hos pappa för jag trodde inte att jag skulle hinna läsa ut fler än två böcker på mindre än en vecka. Men jag tror att jag har fel för jag har bara ca 40 sidor kvar i Spotlight. 


Under ca en timma som det har tagit att skriva det här inlägget har jag samtidigt laddat hem media go till laptopen. Tack vare mitt stora tålamod för denna dator klarade jag av att sakta men säkert vänta på medan fler och fler program installerades för att media go skulle kunna installeras. Men nu är det klart och datorn segar inte. 


I går kväll kolade jag på kvällen är din med Martin Stenmarck. Denna vecka var det hans tur att få bli blåst och få sin dröm att flyga och styra en helikopter. Tack vare reklamen på tv4 missade jag lite av blåsningen men jag han se tillräckligt så jag missade inte när han hade på sin en kanindräckt och blev anfallen av militärer med vattenpistoler. 
  Jag har försökt att tänka ut vad som är min högsta dröm men jag har ärligt talat inte kommit på något. Självklart skulle det vara hur coolt som helst att bara få hänga med Martin en dag. Det är inte så bara det heller. Även fast jag och Ida är bästa vänner så vet jag inte vad som är hennes högsta dröm., Det måste jag ta reda på och om det är något jag kan uppfylla måste jag ju se till att det händer. 


Dagen låt: Tonight´s the night   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar