söndag 29 maj 2011

Antivirus

Nu har jag uppdaterat antivrusskyddet på laptopen så nu kan jag vara ute på nätet utan att behöva oroa mig om att den ska krascha. 


I går var jag hos min kompis Edvin på hans 15-års kalas. Han och jag har känt varandra hela livet. Försökte tänka ut när jag senast var hos honom men jag kom inte ihåg. Tror att det är nästan ett år... Annars brukar han komma till Örebro. I vintras tror jag att vi sågs nästan varannan helg. Nu blir det inte lika ofta men vi ses. 
  Såg på Kvällen är din i går. Det är för nu mitt favorit program. Martin Stenmarck är så bra!! Jag har gillat honom sen han var med i melodifestivalen 2005 och vann! Jag har sätt honom live två eller tre gånger, kommer inte riktigt ihåg. 


I dag har jag klippt gräs och städat mitt rum från en veckas klädhög. Att det kan bli så mycket kläder. Om en timme ska jag till farmor och farfar och äta mat. 




En tanke till alla mammor i dag på mors-dag och speciellt till min egen mamma. Du är bäst!!


Dagens låt: 
I love Belarus med Anastasiya Vinnikova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar