fredag 27 maj 2011

Fredag

Nu är jag uppkopplad på varat trådlösa Internet för första gången. Fick reda på att vi hade det i går, och vi har haft laptopen i mer än två månader. Två hela månader utan att veta att vi har haft trådlöst. Även frågade jag pappa om vi hade trådlöst för jag ville ju kunna använda Internet på laptopen också och inte bara den stationera. Konstigt nog svarade han att vi inte hade det... Antagligen var det bara för att jävlas. För jag tror inte att han ärlig trodde att vi inte hade trådlöst. I går var han övertygad över att vi hade det så jag tror på att det var för att jävlas med mig. 
  I går fick pappa sin nya mobil, en HTC Desire S och när han skulle ansluta till nätet berättade han att vi hade trådlöst. Pappa är inte direkt teknisk så han har undvikit att beställa en ny mobil men för en vecka sedan beställde han en HTC. Min bästa väns mobil har nyss lagt av så hon har under den senaste veckan inte gjort något annat än att prata om mobiler och speciellt HTC. Som det är nu ska hon köpa en HTC Desire HD. Jag tror att jag vet skillnaden, men jag är inte säker så därför skriver jag den inte heller. 

Själv har jag en K810I och jag är nöjd med den. Ett minus är jag har tappat min baksida och det gör att batteriet åker ut hela tiden. Det är sjukt irriterad. Jag ska beställa en ny baksida, en röd tror jag men när det vet jag inte.

Ha en sjön fredag i dag, jag ska till kuggen och kolla på film maraton. 

Musik gör dig glad.          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar