lördag 8 oktober 2011

Nattjakten 2011

I går var jag i Nora på scouternas årliga nattjakt. Senaste gången jag var med var för två år sen och då var det i Hallsberg.

Så vi kom hem halv 4 i natt och i morse ringde väckarklockan halv 9. Då skulle jag lämna bullar vid Coop Extra där tre av mina klasskompisar stod och sålde. Så fort jag kom hem gick jag och lade mig igen och vaknade inte förren 12 när pappa väckte mig med att berätta att det snöade ute. Men jag var tillräckligt vaken för att fatta att han skojade. Istället frågade han mig vad jag ville ha till frukost. Sömnig som jag var svarade jag pannkakor. Pannkakor till frukost är den godaste frukosten som finns så det var det ända jag ville ha.

Dagens låt: 
Denna låt spelades i bilen jag åkte upp till Nora i. Bilen tillhör min scoutledare och han förklarade att Mix Megapool aldrig kommer spelas i hans bil. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar