måndag 31 oktober 2011

Höstlov

I dag är det första dagen på höstlovet och i stället för att vara glad över det har jag nästan panik över allt som händer efter lovet. På tisdagen är det prov i hemkunskap och på fredagen ska en uppsatts vara klar. Provet bryr jag mig inte om lika mycket som jag gör om uppsatsen men det känns så om mitt liv hänger på att jag lyckas på uppsatsen. Det sjuka är att jag vet att jag kommer att klara av att få i hopp en uppsats om evolutionen innan den 11/11-11 Vad lustigt att det är just den fredagen den elfte november 2011. Det är bara nästa år det kan bli så om jag inte lever 1000 år vill säga=:) 


I går när jag åkte hit till mamma så tittade jag på mamma mia. Den är den bästa film musikalen jag har sätt därför är dagens låt:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar