måndag 5 september 2011

Tillbaka i skolan

Nu har en veckas lägerskola gått så  nu är det slut på det roliga... 
Nej men det är skönt att läxor och annat rullar på som vanligt nu. 
   I dag fick jag inloggningen till att kunna se mina skolfoton och jag har upptäckt att jag är väldigt dålig på att le. Speciellt om jag ska le och visa tänderna, jag ser helt knäpp ut. Jag vet inte om man kan träna på att le naturligt men det ska jag i alla fall försöka med. Som tur var ser jag inte knäpp ut på alla kort. 




När jag satt och väntade utanför scoutlokalen i dag så kom inte vår ledare. Efter 20 min när jag hade tröttnat på att vänta så smsade jag till honom och frågade vart han var. Någon minut senare fick jag tillbaka: 
"Fasen. Är det i dag i börjar? Har inte fått någon info. Tycker i börjar nästa vecka. Ok?"


Oftast brukar det ju vara att det är vi tonåringar som inte kan passar tider eller liknade men vår ledare är vuxen. Här med är det bevisat att barn-läs tonåringar- är bättre än vuxna.






Dagens låt:
Enbart för att min lilla syster gillar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar