torsdag 15 september 2011

Min laptop är ca 6 år gammal men den fungerar jättebra, förutom en sak; Vissa stunder finns inte cd-rom uttaget. Det finns där, jag får in skivan men datorn känner inte av att den kan läsa skivan. Detta problem har jag varit medveten om så i dag i skolan blev jag väldigt förvånad när det fungerade. Varför fungerar det ibland men ibland inte? Som tur är fyller jag om ca 1 månad och då önskar jag  mig en ny. 
  Nu håller jag på att lägga över Andra Avenyn från datorn till en cd skiva. Kom på att jag kunde göra så först förrän nu. Får tyvärr inta plats med mer än 27 avsnitt av de 51 jag har. 
  I dag har jag köpt mig en notbok med musik från twilight, hoppas att jag kommer att ha användning av den så att den blir värd sina 179 kr.   










Dagens låt:






Bellas riktiga lullaby. För er som inte vet vad lullaby är för något kan jag berätta att lullaby betyder låt. Ofta får kända karaktärer låtar som är deras egen. 




































Det här är Harry Potters Lullaby: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar