söndag 4 september 2011

Hej hej Bloggen! Det har gått typ två veckor sen jag började skolan men jag har ännu inte börjat skriva regelbundet. För mig är sommarlovet en tid då jag vänjer mig av med mobil, dator och tv så därför har jag inte kommit igång än. 


Men i alla fall, jag har haft en bra sommar med mycket sol och bad i sommarstugan. Jag har också varit hos mamma, spelat cup i Borlänge och varit på en konsert med Eric Saade. 
    Konserten var jättebra! Eric var helt grym live och jag är jätteglad över att jag tog chansen att se honom. Det kanske kommer mera från konserten senare...
   
Från den 9 juni till den 22 augusti hart jag sett tre filmer på bio. så klart såg jag och mina kompisar Harry Potter och dödsrelikerna del 2 tillsammans. Tyvärr inte på premiären men fyra dagar senare. 
   Jag och min lilla syster såg Kronjuvelerna i Karlstad. Under bioreklamen så var det jättehögt ljud så jag trodde att det skulle vara så högt under hela filmen men när reklamen var slut kom en man in och ursäktade sig att tack vare åskan kvällen innan så hade sf problem med ljudet. När filmen började så var ljudet inte för högt längre. 
   Den 9 augusti såg jag och min bästa vän Kyss mig. 


Kyss mig´s trailer:
En rolig sak som hände innan filmen var att jag missuppfattade tiden när filmen började. Jag trodde att den började kvart över 6 men den började halv 7. Jag och hon hade bestämt att vi skulle ses vid bion 20 minuter innan så 5 i 6 var jag på plats och undrade varför hon inte hade kommit än. Min bästis kom exakt till den tiden vi hade bestämt. haha 






Nu till en helt annan sak; det är bara 17 dagar kvar till Glee säsong 3. Längtar sjukt mycket tills dess. 















                        
            
            

Dagens låt:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar