lördag 24 september 2011

Shopping och fika i parken.

Solen skiner, det är lördag och jag är i hos mamma. Vad passar då inte bättre än att åka in  till Karlstad och köpa två nya bh:ar och sedan fika i lekparken som ligger mittemot biblioteket. 
I lekparken tog jag  dessa bilder:




Fotograf:Jojo

Fotograf:Jojo
Fotograf:Jojo

Fotograf:Jojo

Fotograf:Jojo
  Om det nu är någon mot all förmodan som inte vet vilka tummen och laban & labolina är så kan jag berätta att de är sagofigurer av författaren Lasse Sandberg. Dessa böcker läste mamma och pappa för mig när jag var liten och nu läser mamma samma böcker för Martin. Även långa farbrorn, pulvret, och lilla Anna hade varsin stol eller bänk.
Fotograf:Jojo

Fotograf:Jojo


Fotograf:Jojo

Fotograf:Jojo
 Först var det inte meningen att vi skulle åka till Mariebergskogen men där har vi varit mycket och det är faktiskt inte så kul där heller för tonåringar som jag. Då kom jag på lekparken mittemot biblioteket och tyckte att vi kunde åka dit eftersom vi aldrig varit där men åkt förbi många gånger. 






Dagens låt:




Fantasi med style 


Härliga 80-tal  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar