tisdag 18 januari 2011

Hur kunde jag missa...

Idrottsgalan i går och reprisen i dag? 


Jag lyssnade på mix megapool i morse och dom pratade lite allt möjligt men det ända jag kommer ihåg är att de pratade om Romeo & Julia och att det var dåligt! Jag blev nästan ledsen men dom får ha sin åsikt om jag får ha min. Senare i skolan frågade en kompis till mig om jag såg Romeo & Julia på idrottsgalan i går. Jag svarade Nej eftersom jag inte hade sett den. Då fattade jag varför Mix hade pratade om Musikalen. Jag trodde faktiskt att dom hade varit och sett den men dom hade ju tittat på idrottsgalan. När jag fattat vad jag hade missat kollade jag snabbt upp om programmet fanns på nätet och det fanns det! http://svtplay.se/t/104037/svenska_idrottsgalan_2011 (02:02:50 börjar Musikalen vara med.) Tack för det SVT Ni är bäst!!

För några minuter sedan så tittade jag på galan och jag smälte när Måns började sjunga. Minnet av hur det var på Göta Lejon och minnet av när jag köpte mitt program kommer jag alltid att ha kvar.

Tack Kuggen för att ni gjorde det här!!

Musikalen har en blogg på http://romeoochjuliabackstage.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar