fredag 21 januari 2011

Ett år, en månad och en dag efter

Den 28/12 kl 10.00 såg jag en film på tv1000. Nu efter mer än ett år sedan vet jag vad filmen heter.
Det ända jag kom ihåg av filmen var handlingen så i går när jag började leta på nätet så hittade jag inte filmen. Jag kom ihåg att den hette något med the ring så det var det fösta jag sökte på, men det visade vara en skräck film. Jag fortsatte med att söka på fösta världskriget filmer och kom fram till http://www.filmpunkten.se/grupper_visa.asp?Kat=34 men där hittade jag inte filmen heller. I går frågade jag en lärare på skolan om vad jag skulle jag skulle göra och sa att biblioteket sparar tidningarna så jag och min kompis
bestämde oss för att åka upp till biblioteket efter skolan i dag. Väl på biblioteket visade sig att dom bara sparar tidningar en månad framåt men NA har ett arkiv på biblioteket med tidningar från 1980 på en slags film. Där kunde jag hitta rätt tidning, rätt sida och namnet på filmen.

Filmen som jag såg var... Closing the ring



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar