måndag 18 april 2011

Ny klippt

Jag är inte bra på kort; jag vet...


Ja, ny är jag ny klippt. Tog bara det som var nödvändigt för jag vill ha långt hår till vintern. 
Undrar hur jag ska stå ut i sommar med långt hur men det ska nog gå. Förra året klippt jag kort innan sommaren för att det blev för varmt med långt hår men det har jag inte gjort i år. 


Innan klippningen gick vi på stan och kollade på kläder till konfirmationen. Jag tror att det kommer att bli denna klänning:

499 kr på KappAhl.




Till kommer jag att ha en kofta av något slag, hudfärgade tights och mina svarta fin skor från förra året. Håret kommer nog se ut ungefär som det ser ut i dag men med lite mer volym. Hoppas på att jag ska få ett nytt halsband som jag då kommer att ha på mig. Om jag inte får något halsband så kommer jag att använda ett halsband som jag fick av pappa vid millennium skiftet 2000. 
Konfirmationen kommer att ske den 15/5 kl 10.00 i Sörbykyrkan i Örebro. Dagen innan kommer vi att träna och så, och så klart kolla på ESC 2011. 


I dag har jag läst ut New Moon så jag började att skriva recensionen. Annars så har jag inte gjort så mycket i dag, plockat vitsippor, ätit mat ute på altanen för första gången i år och kollat på en disney channel film som gick för typ en timma sedan. Ska försöka att gå och lägga mig snart för jag är mycket trött efter helgen. 


Ses i morgon  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar